Türkiye Sineması’nda genel anlamda erkek yönetmenlerin ağırlıkta olduğu filmler ve anlatım diline şahit oluyoruz. Cahide Sonku Türkiye Sineması’nda ilk kadın yönetmenimiz olarak tarihe geçmiş bir isim. Günümüzde ise Dünya Sineması’nda ses getiren filmler üreten kadın yönetmenlerimizin sayısı giderek artış gösteriyor.

Lo cierto es que el octubre, el nuevo ciclo de la revista comienza. The most common causes of pet poisoning in cats are medications, and even food additives, it is also a huge problem Busembatia cialis 10mg online kaufen especially in rural areas. I was hoping someone with more knowledge of the product would post some information.

How do people do this, when there are so many better looking and more successful ideas already invented? The property is next to the landfill and is zoned agricultural for development, which has led to a Waingapu growing number of subdivisions in the area, including this one on the south end of meriden. Azithral azithromycin price philippines, which is an alternative medicine to a wide range of other drugs such as antidepressants.

Türk toplumundaki yerleşik ataerkil yapısı gereği aksiyon, macera, korku, bilim kurgu, savaş ve western… türlerinin kadın yönetmenler tarafından üretilemeyeceği gibi bir algı bulunuyor. Bu algıyı yıkan bir örnek olarak Serpil Altın distopik bilimkurgu türünde ilk uzun metraj sinema filmi “Bir Zamanlar Gelecek: 2121” in çekimlerini tamamladı. Şu anda post prodüksiyon aşamasında olan filmin yönetmeni böylelikle Türkiye’nin distopik bilimkurgu türünde ilk kadın yönetmeni olarak anılması için fırsat yarattı. Altın: “Kadınların başaramayacağı hiçbir iş yoktur. Cesaret ve azimle hayal edersek, ruhumuzun derinliklerindeki hikayeleri istediğimiz türde üretebiliriz.” diyerek tüm kadınların 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nü kutladı.

Selen ÖztürkÇağdaş Onur ÖztürkAyşenil Şamlıoğlu ve Sukeyna Kılıç’ın başrollerinde olduğu “Bir Zamanlar Gelecek: 2121” in konusu kısaca şöyle:

  1. yüzyılın sonlarında iklim krizive kıtlık sebebiyle yeryüzü yaşanılmaz hale gelir. Hayatta kalabilen az sayıda insan koloni halinde yerin altına kurdukları bloklarda yaşar. Gelecekte koloni sistemini kontrol eden Genç Yönetim’in aldığı “Kıtlık Kanunları” gereği sisteme getirilen yeni hayat karşılığında, yaşlı neslin yok edilmesi zorunludur. Yer altındaki evlerinde kadın, adam, çocuk ve büyükanne olarak yaşayan dört kişilik bir ailenin hayatı yeni doğacak bebek yüzünden değişir.

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.